Home Stilling Baner Biler Kørere Statistik Omgangstider Galleri Regler Links Formularer Send email Dansk / English

Stilling 2017

Andre år:

Rank Navn Bil Points New Jersey
L�bsbillede
Spa-Franchorchamps
L�bsbillede
Detroit
L�bsbillede
Monaco
L�bsbillede
Watkins Glen
L�bsbillede
Lexington (kort)
L�bsbillede
Zandvoort 2
L�bsbillede
Watkins Glen (kort)
Hockenheim(2009)
Daytona Beach
Points
1 Søren Mors Sauber - Blå bagvinge 72 14*
(k3, p1)
14*
(k2, p2)
16*
(k2, p1)
Udg. 1. omg. bremser
(k3, -)
14*
(k3, p2)
14*
(k8, p3)
4
(k2, p7)
72
2 Bjarke Williams - Blå bagvinge 66 8*
(k4, p4)
16*
(k3, p1)
14*
(k3, p2)
8
(k2, p5)
Udg. 3. omg. motor
(k5, -)
16*
(k4, p2)
12*
(k5, p3)
66
3 Niels Mester - Peugeot 206 64 Udg. 3. omg., dæk
(k2, -)
Udg. 3. omg. bremser
(k1, -)
Udg. 2. omg. karo.
(k1, -)
14*
(k1, p2)
16*
(k1, p1)
18*
(k1, p1)
16*
(k1, p1)
64
4 Martin Leopard - Orange hjelm 48 12*
(k5, p2)
8*
(k4, p5)
Udg. 1. omg. karo.
(k5, -)
16*
(k4, p1)
12*
(k2, p4)
48
5 Christa Sauber - Hvid bagvinge 48 10*
(k1, p3)
12*
(k5, p3)
10*
(k4, p4)
8*
(k2, p5)
6
(k3, p7)
8*
(k6, p5)
48
6 Hans Peter Lotus - Ronnie Petterson 48 10*
(k7, p4)
12*
(k7, p3)
10*
(k7, p4)
6*
(k7, p6)
Udg. 3. omg. dæk
(k9, -)
10*
(k7, p4)
48
7 Michael Jordan - Rød bagvinge 26 12*
(k4, p3)
14*
(k3, p2)
26
8 Jesper Bentley - Le Mans 26 12*
(k6, p3)
8*
(k5, p6)
6*
(k4, p6)
26
9 Ryan Minardi - Hvid bagvinge 18 Udg. 3. omg. dæk
(k6, -)
8*
(k6, p5)
10*
(k7, p5)
18
10 Brian BAR - Sort bagvinge 10 10*
(k6, p4)
10
11 Lars Toyota - Rød bagvinge 4 4*
(k6, p8)
4
12 Louise Jordan - Gul bagvinge 0 Udg. 1. omg. dæk
(k5, -)
0

Antal tællende løb: 5 ( 49 resultater for 12 kørere). Tællende løb er markeret med fed og *.
I parentesen angiver kX og pX hvilken placeringer man fik i kvalifikationen og løbet.
Der gives points efter 10X-systemet. Den midterste kører får 10 points, og hver placering op/ned får +/- 2 points. Hvis der er et lige antal kørere, får de to midterste placeringer 9 og 11 points, og derefter er det +/- 2 points per placering op/ned.
I tilfælde af pointlighed afgøres placeringen på flest førstepladser, derefter andenpladser, og så videre til og med tiendepladser, og derefter det samme med kvalifikationspladser. Er kørerne stadig ens, er de lige.