Home Stilling Baner Biler Kørere Statistik Omgangstider Galleri Regler Links Formularer Send email Dansk / English

Stilling 2009

Andre år:

Rank Navn Bil Points Nürburgring
Interlagos
Estoril
Suzuka
Daytona Beach
Indianapolis
Zandvoort 2
Bahrain
Barcelona
Hockenheim
Points
1 Bjarke Williams - Blå bagvinge 73 19*
(k4, p1)
14*
(k4, p3)
14*
(k3, p2)
10
(k2, p4)
13*
(k2, p2)
9
(k1, p4)
12
(k4, p2)
Udg. 3. omg. dæk
(k1, -)
12
(k1, p1)
13*
(k4, p1)
73
2 Niels Mester - F1 - Raketstyle 70 9
(k1, p6)
6
(k4, p6)
16*
(k1, p1)
15*
(k1, p1)
15*
(k2, p1)
8
(k1, p4)
13*
(k2, p2)
10
(k3, p2)
11*
(k1, p2)
70
3 Sune Grease - Pink Ladies 61 15*
(k6, p3)
18*
(k5, p1)
16*
(k7, p1)
12*
(k4, p3)
61
4 Martin Leopard - Orange hjelm 61 13*
(k2, p4)
12*
(k2, p4)
8
(k6, p5)
7
(k3, p5)
13*
(k3, p2)
14*
(k2, p1)
9
(k5, p4)
9*
(k2, p3)
61
5 Simon Jordan - Rød bagvinge 52 7
(k8, p7)
Udg. 3. omg. dæk
(k7, -)
12*
(k1, p3)
4
(k6, p7)
11*
(k4, p3)
11*
(k4, p3)
10*
(k3, p3)
Udg. 3. omg. dæk
(k4, -)
8*
(k2, p3)
7
(k3, p4)
52
6 Lars Toyota - Rød bagvinge 42 17*
(k3, p2)
Udg. 2. omg. dæk
(k1, -)
8*
(k5, p5)
6*
(k5, p5)
11*
(k3, p3)
42
7 Lehel McLaren - Hvid bagvinge 37 5*
(k10, p8)
8*
(k9, p6)
9*
(k5, p4)
15*
(k6, p1)
37
8 Brian Nielsen Renault - Gul bagvinge 26 3*
(k9, p9)
16*
(k6, p2)
7*
(k6, p5)
26
9 Mikkel Williams - Gul bagvinge 14 14*
(k2, p2)
14
10 Ulla NKA - DK bagvinge 14 10*
(k8, p5)
4*
(k5, p7)
14
11 Robert Sauber - Blå bagvinge 11 11*
(k7, p5)
11
12 Bent Zebra - Sort bagvinge 10 Udg. 3. omg. dæk
(k3, -)
10*
(k2, p4)
10
13 Kasper Lotus - Gul hjelm 6 6*
(k7, p6)
6
14 Tomas Minardi - Sort bagvinge 5 5*
(k5, p6)
5
15 Kristian Ko - Sort bagvinge 5 5*
(k6, p6)
5
16 Troels Bjerre Grease - Grease Lightning 1 1*
(k5, p10)
1

Antal tællende løb: 5 ( 63 resultater for 16 kørere). Tællende løb er markeret med fed og *.
I parentesen angiver kX og pX hvilken placeringer man fik i kvalifikationen og løbet.
Der gives points efter 10X-systemet. Den midterste kører får 10 points, og hver placering op/ned får +/- 2 points. Hvis der er et lige antal kørere, får de to midterste placeringer 9 og 11 points, og derefter er det +/- 2 points per placering op/ned.
I tilfælde af pointlighed afgøres placeringen på flest førstepladser, derefter andenpladser, og så videre til og med tiendepladser, og derefter det samme med kvalifikationspladser. Er kørerne stadig ens, er de lige.