Home Stilling Baner Biler Kørere Statistik Omgangstider Galleri Regler Links Formularer Send email Dansk / English

Stilling 2010

Andre år:

Rank Navn Bil Points Imola
Laguna Seca
Hockenheim
Zandvoort 2
Buenos Aires
Barcelona
Interlagos
Detroit
Zandvoort 1+2
Suzuka
Points
1 Martin Leopard - Orange hjelm 75 13*
(k3, p1)
10
(k4, p4)
16*
(k4, p1)
5
(k3, p6)
14*
(k3, p3)
10
(k6, p5)
17*
(k3, p1)
15*
(k2, p1)
75
2 Bjarke Mester - F1 mesterbil 75 11
(k1, p2)
16*
(k2, p1)
17*
(k2, p1)
6
(k5, p6)
15*
(k1, p1)
12
(k2, p4)
14*
(k2, p3)
Udg. 2. omg. dæk
(k1, -)
13*
(k2, p2)
9
(k3, p4)
75
3 Niels NKA - 60er f1 70 7
(k2, p4)
12
(k1, p3)
15*
(k6, p2)
10
(k1, p4)
13*
(k2, p2)
16*
(k1, p2)
8
(k1, p6)
13*
(k6, p3)
11
(k1, p3)
13*
(k1, p2)
70
4 Lars Toyota - Rød bagvinge 54 5*
(k3, p7)
18*
(k6, p1)
15*
(k5, p2)
9*
(k3, p4)
7*
(k4, p5)
54
5 Simon Jordan - Rød bagvinge 50 9*
(k4, p3)
14*
(k6, p2)
9*
(k7, p5)
4
(k7, p7)
4
(k8, p8)
Udg. 1. omg.
(k8, -)
7*
(k2, p6)
11*
(k6, p3)
50
6 Bent Zebra - Sort bagvinge 44 13*
(k1, p3)
16*
(k3, p2)
15*
(k4, p1)
44
7 Hans Peter Tyrell - Sixwheeler 36 8*
(k3, p5)
3*
(k5, p8)
8*
(k5, p6)
12*
(k5, p4)
Udg. 3. omg. dæk
(k5, -)
5*
(k5, p6)
36
8 Bruno McLaren - Grøn bagvinge 34 18*
(k4, p1)
9*
(k7, p5)
7*
(k6, p5)
34
9 Jens Jaguar - Grøn bagvinge 32 11*
(k4, p4)
12*
(k6, p3)
9*
(k5, p4)
Udg. 1. omg., dæk
(k9, -)
32
10 Louise L.O.R.T. - Gul hjelm 31 14*
(k2, p2)
7*
(k4, p5)
10*
(k4, p5)
31
11 Mikkel Williams - Gul bagvinge 25 8*
(k3, p5)
11*
(k6, p3)
6*
(k7, p7)
25
12 Henrik Zebra - Stribet bagvinge 11 11*
(k4, p4)
11
13 Michael Ustrup Bentley - Le Mans 7 Udg. 1. omg.
(k7, -)
7*
(k8, p6)
7
14 John Jordan - Gul bagvinge 6 6*
(k9, p7)
6
15 Lehel McLaren - Hvid bagvinge 0 Udg. 1. omg. dæk
(k5, -)
Udg. 1. omg. dæk
(k7, -)
0
16 Michaela Ko - Hvid bagvinge 0 Udg. 1. omg. dæk
(k8, -)
0

Antal tællende løb: 5 ( 70 resultater for 16 kørere). Tællende løb er markeret med fed og *.
I parentesen angiver kX og pX hvilken placeringer man fik i kvalifikationen og løbet.
Der gives points efter 10X-systemet. Den midterste kører får 10 points, og hver placering op/ned får +/- 2 points. Hvis der er et lige antal kørere, får de to midterste placeringer 9 og 11 points, og derefter er det +/- 2 points per placering op/ned.
I tilfælde af pointlighed afgøres placeringen på flest førstepladser, derefter andenpladser, og så videre til og med tiendepladser, og derefter det samme med kvalifikationspladser. Er kørerne stadig ens, er de lige.