Home Stilling Baner Biler Kørere Statistik Omgangstider Galleri Regler Links Formularer Send email Dansk / English

Stilling 2013

Andre år:

Rank Navn Bil Points Jyllandsringen
L�bsbillede
Lexington
L�bsbillede
Detroit (kort)
L�bsbillede
Detroit
L�bsbillede
Indianapolis
L�bsbillede
Zandvoort 1
L�bsbillede
Atlanta
Imola
L�bsbillede
Watkins Glen (kort)
L�bsbillede
Interlagos
L�bsbillede
Points
1 Niels Mester - F1 - Raketstyle 95 7
(k1, p6)
16*
(k2, p1)
13*
(k1, p1)
14*
(k1, p1)
16*
(k1, p2)
10*
(k1, p2)
16*
(k1, p1)
4
(k4, p7)
10*
(k3, p3)
9
(k1, p5)
95
2 Bjarke Williams - Blå bagvinge 77 9*
(k6, p5)
Udg. 1. omg. dæk
(k1, -)
9*
(k2, p3)
Udg. 1. omg.
(k2, -)
18*
(k3, p1)
12*
(k4, p3)
14*
(k1, p1)
15*
(k2, p2)
77
3 Jens Jaguar - Grøn bagvinge 77 13*
(k5, p3)
12*
(k7, p3)
11*
(k3, p2)
10*
(k4, p3)
Udg. 1. omg.
(k9, -)
8*
(k6, p5)
12*
(k7, p3)
6
(k4, p5)
11*
(k7, p4)
77
4 Mikkel Williams - Gul bagvinge 72 17*
(k3, p1)
14*
(k4, p2)
6*
(k8, p7)
14*
(k2, p2)
16*
(k1, p1)
5*
(k5, p7)
72
5 Martin Leopard - Orange hjelm 65 Udg. 3. omg. dæk
(k4, -)
Udg. 1. omg. dæk
(k3, -)
12*
(k3, p2)
12*
(k4, p4)
12*
(k3, p1)
8*
(k2, p5)
8*
(k2, p4)
13*
(k6, p3)
65
6 Søren Mors Sauber - Blå bagvinge 65 11*
(k7, p4)
10*
(k6, p4)
7
(k4, p4)
8*
(k5, p4)
8*
(k6, p6)
8*
(k2, p3)
10*
(k3, p4)
10*
(k5, p4)
3
(k8, p8)
65
7 Lars Toyota - Rød bagvinge 41 Udg. 3. omg. dæk
(k2, -)
14*
(k2, p3)
6*
(k7, p6)
14*
(k3, p2)
7*
(k3, p6)
41
8 Louise Jordan - Gul bagvinge 37 Udg. 1. omg. dæk
(k5, -)
10*
(k5, p5)
4*
(k5, p7)
6*
(k6, p6)
17*
(k4, p1)
37
9 Lars Kringelbach Ferrari - Rød bagvinge 15 15*
(k8, p2)
15
10 Thomas TR McLaren - Marlboro rød 12 12*
(k5, p2)
12
11 Simon Jordan - Rød bagvinge 4 4*
(k7, p8)
4

Antal tællende løb: 7 ( 63 resultater for 11 kørere). Tællende løb er markeret med fed og *.
I parentesen angiver kX og pX hvilken placeringer man fik i kvalifikationen og løbet.
Der gives points efter 10X-systemet. Den midterste kører får 10 points, og hver placering op/ned får +/- 2 points. Hvis der er et lige antal kørere, får de to midterste placeringer 9 og 11 points, og derefter er det +/- 2 points per placering op/ned.
I tilfælde af pointlighed afgøres placeringen på flest førstepladser, derefter andenpladser, og så videre til og med tiendepladser, og derefter det samme med kvalifikationspladser. Er kørerne stadig ens, er de lige.