Home Stilling Baner Biler Kørere Statistik Omgangstider Galleri Regler Links Formularer Send email Dansk / English

Stilling 2014

Andre år:

Rank Navn Bil Points Baltimore
L�bsbillede
Zandvoort 1
L�bsbillede
Watkins Glen (kort)
L�bsbillede
Buenos Aires
L�bsbillede
Monza
L�bsbillede
Chicago
L�bsbillede
Silverstone
L�bsbillede
Zandvoort 1+2
L�bsbillede
Suzuka
L�bsbillede
Lexington (kort)
L�bsbillede
Points
1 Niels Mester - F1 - Raketstyle 85 12*
(k1, p1)
10
(k1, p2)
15*
(k1, p1)
12
(k1, p2)
Udg. 3. omg. dæk
(k1, -)
15*
(k2, p1)
15*
(k1, p1)
15*
(k2, p1)
13*
(k4, p1)
8
(k1, p4)
85
2 Bjarke Williams - Blå bagvinge 71 9*
(k6, p4)
14*
(k3, p1)
10*
(k4, p4)
9
(k1, p4)
13*
(k3, p2)
11*
(k1, p2)
14*
(k2, p1)
71
3 Søren Mors Sauber - Blå bagvinge 61 8*
(k3, p3)
7*
(k5, p5)
16*
(k6, p1)
13*
(k6, p2)
Udg. 2. omg. dæk
(k6, -)
Udg. 1. omg. dæk
(k4, -)
7*
(k3, p4)
10*
(k5, p3)
61
4 Martin Leopard - Orange hjelm 59 10*
(k2, p2)
13*
(k2, p2)
12*
(k2, p3)
11*
(k3, p3)
13*
(k2, p2)
Udg. 3. omg. dæk
(k1, -)
Udg. 3. omg. dæk
(k4, -)
59
5 Christa Sauber - Hvid bagvinge 58 8*
(k3, p5)
7*
(k5, p5)
11*
(k3, p3)
11*
(k5, p3)
9*
(k2, p3)
12*
(k3, p2)
58
6 Jens Jaguar - Grøn bagvinge 37 11*
(k3, p3)
8*
(k5, p4)
9*
(k5, p4)
9*
(k6, p4)
37
7 Louise Jordan - Gul bagvinge 22 12*
(k2, p1)
Udg. 2. omg. dæk
(k4, -)
10*
(k4, p3)
22
8 Lars Toyota - Rød bagvinge 14 14*
(k7, p2)
14
9 Hans Peter Tyrell - Sixwheeler 7 Udg. 2. omg.
(k4, -)
7*
(k4, p5)
7
10 Mikkel Williams - Gul bagvinge 6 Udg. 2. omg. dæk
(k3, -)
6*
(k2, p5)
6
11 Lehel McLaren - Hvid bagvinge 6 6*
(k5, p6)
6

Antal tællende løb: 6 ( 51 resultater for 11 kørere). Tællende løb er markeret med fed og *.
I parentesen angiver kX og pX hvilken placeringer man fik i kvalifikationen og løbet.
Der gives points efter 10X-systemet. Den midterste kører får 10 points, og hver placering op/ned får +/- 2 points. Hvis der er et lige antal kørere, får de to midterste placeringer 9 og 11 points, og derefter er det +/- 2 points per placering op/ned.
I tilfælde af pointlighed afgøres placeringen på flest førstepladser, derefter andenpladser, og så videre til og med tiendepladser, og derefter det samme med kvalifikationspladser. Er kørerne stadig ens, er de lige.