Home Stilling Baner Biler Kørere Statistik Omgangstider Galleri Regler Links Formularer Send email Dansk / English

Stilling 2015

Andre år:

Rank Navn Bil Points Daytona Beach
L�bsbillede
Portland (kort)
L�bsbillede
Zeltweg
L�bsbillede
Buenos Aires (kort)
L�bsbillede
Bahrain
L�bsbillede
Singapore
L�bsbillede
Magny-Cours
L�bsbillede
Buenos Aires
L�bsbillede
New Jersey
L�bsbillede
Monza
L�bsbillede
Points
1 Bjarke Williams - Blå bagvinge 95 16*
(k3, p1)
13*
(k4, p2)
12*
(k2, p2)
11*
(k5, p3)
Udg. 1. omg. karo
(k3, -)
14*
(k3, p1)
16*
(k2, p1)
13*
(k1, p1)
95
2 Martin Leopard - Orange hjelm 84 12*
(k1, p3)
15*
(k1, p1)
8*
(k2, p4)
15*
(k3, p1)
14*
(k4, p1)
12*
(k4, p2)
Udg. 1. omg. dæk
(k2, -)
8*
(k1, p5)
84
3 Søren Mors Sauber - Blå bagvinge 79 8*
(k6, p5)
Udg. 1. omg. bremser
(k2, -)
8*
(k4, p4)
14*
(k3, p1)
Udg. 2. omg. dæk
(k2, -)
Udg. 2. omg. dæk
(k2, -)
14*
(k2, p1)
10*
(k5, p3)
14*
(k3, p2)
11*
(k3, p2)
79
4 Christa Sauber - Hvid bagvinge 72 6
(k4, p6)
9*
(k5, p4)
6*
(k5, p5)
12*
(k4, p2)
Udg. 3. omg. dæk
(k4, -)
10*
(k5, p3)
8*
(k1, p4)
12*
(k4, p2)
6*
(k4, p6)
9*
(k4, p3)
72
5 Niels Mester - Peugeot 206 68 14*
(k2, p2)
14*
(k1, p1)
Udg. 2. omg. motor
(k1, -)
13*
(k1, p2)
12*
(k1, p2)
Udg. 3. omg. karo.
(k3, -)
8*
(k1, p4)
Udg. 3. omg. karo.
(k5, -)
7*
(k2, p4)
68
6 Jens Jaguar - Grøn bagvinge 41 Udg. 3. omg. dæk
(k5, -)
10*
(k4, p3)
9*
(k6, p4)
10*
(k5, p3)
12*
(k6, p3)
41
7 Hans Peter Tyrell - Sixwheeler 41 10*
(k7, p4)
11*
(k6, p3)
10*
(k5, p3)
10*
(k7, p4)
41
8 Louise Raoul Caroule - Cars 2 0 Udg. 1. omg. karosseri
(k3, -)
0

Antal tællende løb: 8 ( 55 resultater for 9 kørere). Tællende løb er markeret med fed og *.
I parentesen angiver kX og pX hvilken placeringer man fik i kvalifikationen og løbet.
Der gives points efter 10X-systemet. Den midterste kører får 10 points, og hver placering op/ned får +/- 2 points. Hvis der er et lige antal kørere, får de to midterste placeringer 9 og 11 points, og derefter er det +/- 2 points per placering op/ned.
I tilfælde af pointlighed afgøres placeringen på flest førstepladser, derefter andenpladser, og så videre til og med tiendepladser, og derefter det samme med kvalifikationspladser. Er kørerne stadig ens, er de lige.