Home Stilling Baner Biler Kørere Statistik Omgangstider Galleri Regler Links Formularer Send email Dansk / English

Montreal

Omrids
Den canadiske Paul Richard-bane i Montreal er en fast bestanddel i F1-sæsonen. Banen ligger i fine omgivelser med vand til alle sider (og i midten), så det gælder om at have styr på sine heste- og ko-kræfter.
Banen er svingteknisk krævende, idet der ikke er de store langsider, men til gengæl er der næsten ikke andet end kombinationssving.
Der vil givetvis blive bandet både over slag, der liiige er for små og konkurrenter, der spærrer indgangen til svingene, det skal nok blive festligt :-)
Pitten ligger lige inden en serie af toersving, så det ser ud til at pitstops ikke kommer til at sænke markant, det skulle da lige være hvis andre spærrer i pitlane.
Benzin og karrosseri kan anbefales på en bane, hvor farten er lav, ligesom afstanden til de andre biler.
Regnchance Sandsynlighed for omskifteligt vejr Sandsynlighed for solskin
30%30%40%
Antal 1-stoppersving Antal 2-stoppersving Antal 3-stoppersving
150
Længde
123
Banerekord
Niels: 18 - 1:32:15
Est. tid
2.88
Fuldførsels%
82

Track

Sæson Vinder Pole Tid Pointsrapport
2005Mikkel Mikkel1:41:1718link
2004Niels Niels1:32:1518link

Opsætninger for Montreal

Navn Placering Kvalifikation Dæktype Tyres Brakes Fuel Body Engine Suspension Pitpoints Pit År Vejr
Niels 1 1 Bl�de d�k 7 3 4 3 2 2 1 2004 sol
Mikkel 1 1 Regnd�k 6 3 3 4 2 3 1 2005 regn
Martin 2 2 Bl�de d�k 7 4 3 3 2 2 1 2004 sol
Bjarke 2 7 Regnd�k 6 3 3 3 2 3 2 2005 regn
Jesper Jensen 3 7 Bl�de d�k 9 3 2 2 2 2 2 2004 sol
Sune 3 5 Regnd�k 7 2 3 3 2 3 2 2005 regn
Carsten 4 4 Bl�de d�k 7 4 4 3 1 2 1 2004 sol
Louise 4 2 Regnd�k 6 3 3 4 2 4 0 2005 regn
Kasper 5 6 Bl�de d�k 6 3 3 3 3 2 2 2004 sol
Niels 5 9 Regnd�k 8 2 3 3 2 3 1 2005 regn
Martin 6 3 Regnd�k 7 2 3 3 2 3 2 2005 regn
Brian Nielsen 7 4 Regnd�k 8 3 3 2 2 2 2 2005 regn
Michael Ingeman 8 8 Regnd�k 7 3 3 3 1 3 2 2005 regn
Michael Stehr 9 6 Regnd�k 10 1 2 3 2 2 2 2005 regn
Benn Udg. 1 omg. dæk 8 Bl�de d�k 8 3 2 3 2 2 2 2004 sol
Michael Stehr Udg. 3 omg. dæk 3 Bl�de d�k 8 3 2 3 2 2 2 2004 sol
Lasse Westh-Nielsen Udg. 3 omg. dæk 5 H�rde d�k 7 3 3 3 2 2 2 2004 sol
1 er forreste pit (tættest på første sving), 10 er bageste.