Home Stilling Baner Biler Kørere Statistik Omgangstider Galleri Regler Links Formularer Send email Dansk / English

Indianapolis

Omrids
Denne bane ser ud til at blive afgjort på kørslen i svingene, da de ligger meget tæt.

Første sving er et lille toersving(10!) for enden af banens længste langside(36), her vil der helt sikkert blive brændt benzin af og sikkert også en del bremser :-) herefter følger fire ettersving hinanden, alt hvad et kommer til at handle om her at at tage dem uden at lande på de lige stræk imellem, og så at tage det sidste i fjerde. Efter det sidste ettersving i kombinationen bliver en kort langside(16) fulgt af et langt treersving(20). En længde på 16 felter betyder at de heldig kan tage den i femte gear og så lige så langsomt geare ned igennem treersvinget uden at bruge benzin, mens vi andre bliver sat... Treersvinget følges af et ettersving, der gør, at udgnagsgearet fra treersvinget ikke er så vigtigt. Efter endnu en kort langside(19) følger banens sidste ettersving(6). Man kan enten tage den første del af langsiden i fjerde, og så geare op til femte igennemsvinget, eller også kan man satse på at tage det næstsidste ettersving i femte, det sidste i sjette og drøøøøne afsted, mens konkurrenterne kommer humpende ;-)
Konlusion: Benzin er godt, når sats mislykkes (og også når de lykkes).
Regnchance Sandsynlighed for omskifteligt vejr Sandsynlighed for solskin
20%30%50%
Antal 1-stoppersving Antal 2-stoppersving Antal 3-stoppersving
611
Længde
132
Banerekord
Niels: 16 - 1:27:62
Est. tid
3.14
Fuldførsels%
92
Overlægningsark
Overlægningsark

Track
L�bsbilledeL�bsbilledeL�bsbilledeL�bsbilledeL�bsbilledeL�bsbilledeL�bsbillede

Sæson Vinder Pole Tid Pointsrapport
2013Bjarke Niels1:48:4718link
2012Niels Niels1:30:4718link
2009Niels Bjarke3:03:0921link
2008Erik Niels1:27:6216link
2004Niels Niels1:57:2519link

Opsætninger for Indianapolis

Navn Placering Kvalifikation Dæktype Tyres Brakes Fuel Body Engine Suspension Pitpoints Pit År Vejr
Erik 1 5 Bl�de d�k 7 3 3 3 2 2 1 2008 sol
Niels 1 1 Bl�de d�k 11 1 3 2 2 2 1 1 2012 sol
Niels 1 2 Bl�de d�k 11 1 3 2 2 2 1 2009 sol
Bjarke 1 3 H�rde d�k 9 1 3 2 2 3 2 2 2013 sol
Niels 1 1 Regnd�k 8 3 4 2 2 2 1 2004 regn
Niels 2 1 Bl�de d�k 11 1 2 2 3 2 1 1 2013 sol
Niels 2 1 Bl�de d�k 9 2 4 2 2 2 1 2008 sol
Martin 2 3 Bl�de d�k 7 1 3 3 2 2 2 2009 sol
Louise 2 4 H�rde d�k 10 1 2 3 2 2 2 7 2012 sol
Carsten 2 5 Regnd�k 7 3 3 3 2 3 1 2004 regn
Lars 3 2 Bl�de d�k 7 2 3 3 2 3 2 5 2013 sol
Bjarke 3 4 Bl�de d�k 9 1 3 3 2 2 2 2008 sol
Lars 3 5 Bl�de d�k 9 2 3 2 2 2 2 4 2012 sol
Simon 3 4 Bl�de d�k 9 2 3 2 2 2 2 2009 sol
Claus 3 8 Regnd�k 7 3 3 3 2 2 2 2004 regn
Martin 4 4 Bl�de d�k 9 1 4 2 2 2 2 3 2013 sol
Bent 4 3 Bl�de d�k 9 2 4 2 2 2 1 2008 sol
Martin 4 3 Bl�de d�k 11 1 3 2 2 2 1 5 2012 sol
Bjarke 4 1 Bl�de d�k 11 1 3 2 2 2 1 2009 sol
Morten 4 4 Regnd�k 7 3 3 3 2 3 1 2004 regn
Louise 5 5 Bl�de d�k 7 2 3 3 2 3 2 4 2013 sol
Ulla 5 7 Bl�de d�k 9 3 3 2 2 2 1 2008 sol
Mikkel 5 2 Bl�de d�k 9 2 3 3 2 2 1 6 2012 sol
Brian Nielsen 5 6 Bl�de d�k 9 2 3 2 2 2 2 2009 sol
Mikkel 5 2 Regnd�k 7 4 2 3 2 2 2 2004 regn
Kasper 6 8 Bl�de d�k 7 3 3 3 2 3 1 2008 sol
Tomas 6 5 Bl�de d�k 9 2 4 2 2 2 1 2009 sol
Søren Mors 6 6 H�rde d�k 8 1 3 3 2 3 2 10 2013 sol
Jens 6 7 H�rde d�k 11 1 2 2 2 2 2 9 2012 sol
Kasper 6 9 Regnd�k 7 4 2 3 2 2 2 2004 regn
Mikkel 7 8 Bl�de d�k 9 2 3 3 2 2 1 8 2013 sol
Martin 7 2 Bl�de d�k 9 1 4 2 2 2 2 2008 sol
Kristian 7 6 Regnd�k 6 3 2 4 2 3 2 2004 regn
Simon 8 7 Bl�de d�k 7 2 3 3 2 3 2 7 2013 sol
Brian Nielsen 8 6 Bl�de d�k 7 3 3 3 2 2 1 2008 sol
Brian Lind 8 3 Regnd�k 7 3 3 3 2 2 2 2004 regn
Jens Udg. 1. omg. 9 Bl�de d�k 7 2 3 4 2 2 2 7 2013 sol
Bjarke Udg. 2. omg. ophæng 6 Bl�de d�k 11 1 2 2 2 2 2 10 2012 sol
Jesper Jensen Udg. 2. omg 7 Regnd�k 7 3 3 3 2 2 2 2004 regn
1 er forreste pit (tættest på første sving), 10 er bageste.