Home Stilling Baner Biler Kørere Statistik Omgangstider Galleri Regler Links Formularer Send email Dansk / English

Shanghai

Omrids
(Oversat fra BGG):
Et kinesisk puslespil, hvor brikkerne bliver ved med at skifte.
Spillernes held synes at ændre sig endnu mere end vejret og bilens gear. 3-stop-hjørnet lige i starten garanterer at kampen ud af de startblokkende er tilfredsstillende rodet, men ligesom det andet sving, der fører ind i den lange langside, er det medgørligt og vil højst sandsynligt sætte dig op til en hurtig acceleration, så længe du har en rimeligt klart vej omkring dig, og det er tørt.
Det kan være ødelæggende at sidde fast i trafikpropper, men det er det også at gamble på et perfekt slag for at holde sig foran feltet. Hårnålesvinget, som er i toppen af brættet lange lige er så kort at du nok vil nærme dig det med omhu, selvom det var en 1-stopper, men en person med en syg sans for humor vil have dig til at klare det med to.
Prøv det i regnen, med 2 biler, der blokerer din vej til alle baner, pånær den 3 felter korte(!) inderbane. For dét alene vender mine tommelfingre opad, så snart jeg har frigjort dem ud af vraget. Godt designet og sjovt med et travlt felt, der gør at begge 3-stoppere kan blive meget overbelastede. Afstanden mellem svingene er blevet valgt godt og efterlader flere fristende rækkefølger af risikable perfekte, og tilbyder sikre, men langsommere alternativer og "plan B’er" for dem, der ganske tilfredse med at se de førende køre deres motorer ned i jorden. Nogle baner træffer de terningkastbeslutninger for dig, men her har du masser at tænke over.
Regnchance Sandsynlighed for omskifteligt vejr Sandsynlighed for solskin
35%30%35%
Antal 1-stoppersving Antal 2-stoppersving Antal 3-stoppersving
322
Længde
199
Banerekord
Martin: 24 - 2:51:15
Est. tid
3.89
Fuldførsels%
67

Track

Sæson Vinder Pole Tid Pointsrapport
2012Martin Martin2:51:1524link

Opsætninger for Shanghai

Navn Placering Kvalifikation Dæktype Tyres Brakes Fuel Body Engine Suspension Pitpoints Pit År Vejr
Martin 1 1 Bl�de d�k 9 1 3 2 3 2 2 8 2012 omskifteligt
Louise 2 6 Bl�de d�k 7 2 3 3 3 2 2 2 2012 omskifteligt
Bjarke 3 2 H�rde d�k 9 1 3 2 3 3 1 1 2012 omskifteligt
Kenneth 4 8 H�rde d�k 7 2 3 3 3 2 2 4 2012 omskifteligt
Jens 5 7 H�rde d�k 9 1 3 3 2 2 2 3 2012 omskifteligt
Jacob 6 9 H�rde d�k 7 2 3 3 3 2 2 5 2012 omskifteligt
Niels Udg. 2. omg. karo 3 Bl�de d�k 9 1 4 2 2 2 2 10 2012 omskifteligt
Mikkel Udg. 2. omg. oph. 4 Bl�de d�k 9 2 3 2 3 2 1 9 2012 omskifteligt
Lars Udg. 3. omg. dæk 5 H�rde d�k 9 1 4 2 2 2 2 7 2012 omskifteligt
1 er forreste pit (tættest på første sving), 10 er bageste.