Home Stilling Baner Biler Kørere Statistik Omgangstider Galleri Regler Links Formularer Send email Dansk / English

Watkins Glen (kort)

Omrids
Denne korte version af Watkins Glen er i brug for de klassiske løb med gamle biler, da de ikke er i stand til at nå de hastigheder, der gjorde konstruktionen af chikanen "inner loop" nødvendig i 1971.
Banen består kun af ettersving, og det længste findes for enden af baglangsiden, derfor er det ikke sikkert at der skal bruges meget benzin, men måske er mange dæk og noget motor ikke at foragte...
Regnchance Sandsynlighed for omskifteligt vejr Sandsynlighed for solskin
20%30%50%
Antal 1-stoppersving Antal 2-stoppersving Antal 3-stoppersving
700
Længde
123
Banerekord
Niels: 11 - 0:52:38
Est. tid
2.92
Fuldførsels%
89
Overlægningsark
Overlægningsark

Track
L�bsbilledeL�bsbilledeL�bsbilledeL�bsbilledeL�bsbilledeL�bsbilledeL�bsbillede

Sæson Vinder Pole Tid Pointsrapport
2017Niels Niels0:52:3811link
2014Niels Niels1:38:8113link
2013Bjarke Bjarke1:12:0012link

Opsætninger for Watkins Glen (kort)

Navn Placering Kvalifikation Dæktype Tyres Brakes Fuel Body Engine Suspension Pitpoints Pit År Vejr
Niels 1 1 Bl�de d�k 11 1 3 2 2 2 1 3 2017 sol
Niels 1 1 Bl�de d�k 11 1 3 2 3 2 0 1 2014 omskifteligt
Bjarke 1 1 Bl�de d�k 11 1 3 2 2 2 1 2 2013 sol
Michael 2 4 Bl�de d�k 9 2 2 3 3 2 1 4 2017 sol
Martin 2 2 H�rde d�k 10 1 3 2 3 2 1 2 2014 omskifteligt
Thomas TR 2 5 H�rde d�k 12 1 2 2 3 1 1 5 2013 sol
Hans Peter 3 7 Bl�de d�k 9 2 3 2 3 2 1 5 2017 sol
Jens 3 3 Bl�de d�k 11 1 2 2 2 2 2 3 2014 omskifteligt
Niels 3 3 H�rde d�k 13 1 2 1 2 2 1 3 2013 sol
Søren Mors 4 3 Bl�de d�k 11 1 3 2 2 2 1 1 2017 sol
Bjarke 4 6 Bl�de d�k 11 1 3 2 2 2 1 9 2014 omskifteligt
Martin 4 2 H�rde d�k 11 1 3 2 2 2 1 1 2013 sol
Brian 5 5 Bl�de d�k 9 2 3 2 2 2 2 7 2017 sol
Søren Mors 5 5 H�rde d�k 11 1 2 2 3 2 1 10 2014 omskifteligt
Jens 5 4 H�rde d�k 11 1 2 2 2 2 2 4 2013 sol
Jesper 6 6 Bl�de d�k 11 1 2 2 2 2 2 6 2017 sol
Christa Udg. 3. omg. karo. 2 Bl�de d�k 9 2 3 2 2 2 2 2 2017 sol
Louise Udg. 2. omg. dæk 4 H�rde d�k 9 1 3 2 3 2 2 4 2014 omskifteligt
1 er forreste pit (tættest på første sving), 10 er bageste.